Opdrachten

Volkswagen Pon Financial Services B.V. Medewerker Customer Experience Center

Medewerker Customer Experience Center

Info

Functie

Medewerker Customer Experience Center

Locatie

Amersfoort

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

02.03.2025 - 02.09.2025

Opdrachtnummer

228976

Sluitingsdatum

date-icon24.02.2025 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij iemand die verder kijkt dan de vraag van de klant en écht luistert naar wat er speelt? Begrijp jij dat klantcontact meer is dan alleen een antwoord geven, maar draait om verbinding, luisteren en daadkracht? Dan zoeken wij jou!

Waar ga je werken?


Bij de afdeling Customer Experience Center werk je in een hecht team met ruim 20 collega’s. Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor zowel de zakelijke leaserijders als private leaserijders. Het team wordt aangestuurd door de Manager Customer Experience Center.

Wat ga je doen?
Als medewerker van ons Customer Experience Center ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze berijders, wagenparkbeheerders en leaseadviseurs. De vragen zijn divers: van een klant die met schade langs de kant van de weg staat tot iemand die zijn brandstofpas kwijt is. Jij helpt de klant zo snel en goed mogelijk, maar luistert ook naar de onderliggende behoefte. Door goed door te vragen en de juiste toon te raken, bied jij niet alleen een oplossing, maar een ervaring die klanten onthouden.

Wat vinden wij belangrijk?
Natuurlijk ben je servicegericht en staat de klant bij jou op nummer één. Daarnaast vind je gemakkelijk je weg naar andere collega’s in de organisatie om er samen voor te zorgen dat klanten goed geholpen worden. Je bent proactief, denkt mee in mogelijkheden om onze dienstverlening nog beter te maken, je kunt tegen een stootje en bent stressbestendig. Jouw glas is altijd halfvol en je zoekt altijd naar wegen om een win-win situatie te vinden voor klanten en de organisatie. En net als alle andere VWPFS-collega’s ben je ambitieus, gedreven en heb je een passie voor auto’s en mobiliteit.

Wat verwachten we van je?

Je hebt aantoonbare ervaring met klantcontact en begrijpt het belang van klantgericht werken.
Je bent empathisch, maar ook daadkrachtig en duidelijk in je communicatie.
Je denkt in oplossingen en draagt ideeën voor verbetering aan
Je hebt een proactieve werkhouding en kunt zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren
Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Over Volkswagen Pon Financial Services

Volkswagen Pon Financial Services is een joint venture van Volkswagen Financial Services AG (gelieerd aan Volkswagen AG) en Pon Holdings. We financieren, leasen en verzekeren niet alleen de mooiste automerken, maar bieden financiële oplossingen voor elke vorm van mobiliteit. Dat doen we voor autodealers, wagenparkbeheerders, midden- en kleinbedrijf en particulieren. Hierin is geen vraag ons te gek en geen oplossing te vergezocht. Onze medewerkers geven elke dag het uiterste om de flexibele, betrouwbare en professionele partner voor onze klanten te zijn. Daar krijgen we energie van en zijn wij trots op! Sinds 2022 zijn wij gecertificeerd als Great Place to Work. Wil je alvast een beeld krijgen van waar je gaat werken? Bekijk ook eens onze werken bij VWPFS en DFM film!

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Volkswagen Pon Financial Services B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij iemand die verder kijkt dan de vraag van de klant en écht luistert naar wat er speelt? Begrijp jij dat klantcontact meer is dan alleen een antwoord geven, maar draait om verbinding, luisteren en daadkracht? Dan zoeken wij jou!

Waar ga je werken?


Bij de afdeling Customer Experience Center werk je in een hecht team met ruim 20 collega’s. Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor zowel de zakelijke leaserijders als private leaserijders. Het team wordt aangestuurd door de Manager Customer Experience Center.

Wat ga je doen?
Als medewerker van ons Customer Experience Center ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze berijders, wagenparkbeheerders en leaseadviseurs. De vragen zijn divers: van een klant die met schade langs de kant van de weg staat tot iemand die zijn brandstofpas kwijt is. Jij helpt de klant zo snel en goed mogelijk, maar luistert ook naar de onderliggende behoefte. Door goed door te vragen en de juiste toon te raken, bied jij niet alleen een oplossing, maar een ervaring die klanten onthouden.

Wat vinden wij belangrijk?
Natuurlijk ben je servicegericht en staat de klant bij jou op nummer één. Daarnaast vind je gemakkelijk je weg naar andere collega’s in de organisatie om er samen voor te zorgen dat klanten goed geholpen worden. Je bent proactief, denkt mee in mogelijkheden om onze dienstverlening nog beter te maken, je kunt tegen een stootje en bent stressbestendig. Jouw glas is altijd halfvol en je zoekt altijd naar wegen om een win-win situatie te vinden voor klanten en de organisatie. En net als alle andere VWPFS-collega’s ben je ambitieus, gedreven en heb je een passie voor auto’s en mobiliteit.

Wat verwachten we van je?

Je hebt aantoonbare ervaring met klantcontact en begrijpt het belang van klantgericht werken.
Je bent empathisch, maar ook daadkrachtig en duidelijk in je communicatie.
Je denkt in oplossingen en draagt ideeën voor verbetering aan
Je hebt een proactieve werkhouding en kunt zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren
Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Over Volkswagen Pon Financial Services

Volkswagen Pon Financial Services is een joint venture van Volkswagen Financial Services AG (gelieerd aan Volkswagen AG) en Pon Holdings. We financieren, leasen en verzekeren niet alleen de mooiste automerken, maar bieden financiële oplossingen voor elke vorm van mobiliteit. Dat doen we voor autodealers, wagenparkbeheerders, midden- en kleinbedrijf en particulieren. Hierin is geen vraag ons te gek en geen oplossing te vergezocht. Onze medewerkers geven elke dag het uiterste om de flexibele, betrouwbare en professionele partner voor onze klanten te zijn. Daar krijgen we energie van en zijn wij trots op! Sinds 2022 zijn wij gecertificeerd als Great Place to Work. Wil je alvast een beeld krijgen van waar je gaat werken? Bekijk ook eens onze werken bij VWPFS en DFM film!

De recruiter

Daphne Dorrestein

Myler

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center